vineri, 10 septembrie 2010

J’adore?!… Codul mesajelor de marca…

Stateam intr-o zi si priveam fotografiile si mesajul codat al impostazei in care se aflau diverse persoane.Pentru a incerca sa decodez mesajul am realizat ca oricat de mult ai vrea sa pari alcineva ,sa acoperi ceva, sau sa pari mai interesant,limbajul trupului sau felul cum comunici te tradeaza si le ofera celorlati informatii despre cine esti de fapt.
Daca vorbim aici de decodat mesajele trupului, am putea spune ca trebuie sa fim atenti la detalii,dar in cazul in care mesajul are de a face doar cu peisajul “mirific” dintr-o fotografie se schimba situatia.De ce?Pentru ca intr-o fotogafie nu poti vedea si alte detalii,cum ar fi comportamentul si gestica.O fotogafie poate exprima multe … si chiar uneori poate mintii…

Cum analizatul e un lucru care ar trebui sa ne stea in caracter pt sporirea cunoasterii,m-am gandit sa arunc un ochi pe fotografiile de vacanta ale unor diversi oameni si m-am oprit la una destul de interesanta…Un tip cu multa incredere in sine simuleaza descarcarea unui glont in cap.Pe post de arma de foc, acesta foloseste doua degete la tampla si inchide ochii.Mesajul din fotografie este destul de original si deosebit,numai ca se tradeaza prin postarea unui comentariu destul de acid, care reflecta intregul comportament al individului:”Trag sa moara Tatiana:X:X:X”.

In cautarea de fotografii speciale am observat mii de poze postate pe ici pe colo prin cluburi si petreceri.Stiti care e treaba cu reclama???Nu stiti?”Romania, senzatii tari romanesti!!!”
Romanul vrea sa-si cresca reputatia prin postarea unor imagini in care distractia, votca si berea sunt la putere.Este o chestiune destul de interesanta:Iti iei toti prietenii si iti tragi cateva poze kitsch intr-un club de fitze.Daca esti baiat este necesar sa apara fetele si bautura,iar daca esti fata… cardul de pipitze trebuie sa fie prezente.Dupa ce ai reusit sa prinzi cateva cadre indecente ,mai ramane de facut un simplu pas…postarea pozelor . ”Unde-s multi poterea creste”???Si ca drept cireasa de pe tort, comment-urile siropoase le vor transforma din niste oite anonime in oite urbane.De ce am spus oite???Pentru ca marea majoritate a oamenilor le place sa fie in rad cu ceilati,sa se copieze unii pe altii si sa actioneze ca intr-o turma.


Clubbing,Party Time e o traditie pentru noi.Unde mai e originalitatea ???Dar banalitatea???


Ok.Care e treaba cu efectul de turma???Si de ce trebuie sa dam copy paste atat in fotografii cat si in comportament??? De ce toate pozele sunt trase le indigo?Cumva mesajele de marca au treaba cu capra vecinului?Sau hartia igienica trebuie sa fie inscriptionata by Monic.?Daca se poate un autograf…sau cu ”autograph”...?Trebuie sa ne luam wc-uri inscritionate made in Paris??Sau rochia cu care te duci la sapa trebuie sa fie din noua colectie???

Una peste alta, dincolo de ideea de imagine si brand ,in analiza mea a fotografiilor de vacanta, am aflat ca romanii sunt foarte inventivi in idei “bune”de pus in practica ,de unde si pasiunea ”sporturilor la extreme” ca postarea pozelor kitsch, cocotarea pe treptele penibilului si obtinerea disperata a statutului de scandalagii V.I.P.Sa ne promovam reputia!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu